" As a result of the allegations, all the content posted prior to July, 2014 has now been deleted, which Beard says was taken down as a precautionary measure."
Los Angeles, Aug 11 - Editors of actor Ashton Kutcher's content website have been accused of plagiarising news stories.

The Two and a Half Men star is a co-founder and investor of A+ (aplus.com), an aggregate website, which features viral articles, videos, photos and more from around the world.

However, in a recent article featured on online newspaper Daily Dot, site editors pointed out that several stories featured on the website are eerily similar to those previously posted on popular sites such as The Huffington Post, BuzzFeed and Cracked, reports contactmusic.com.

The online edition even posted screenshots of the original articles and the A+ stories, which were recreated without crediting.

Kutcher's fellow co-founder Evan Beard tells the Daily Dot that the company's bosses take these allegations seriously and are looking into them.

As a result of the allegations, all the content posted prior to July, 2014 has now been deleted, which Beard says was taken down as a precautionary measure.

A+ was first launched in 2011, and later re-launched in 2013, with Kutcher promoting the site on both his Twitter and Facebook accounts in the past.


comments powered by Disqus
Read more on:
 

PERMALINK

http://www.nerve.in/news:2535002395205
You can quote the permanent link above for a direct link to the story. We do not archive or expire our news stories.


STORY OPTIONS
  Email this story to a friend
  XML feed for Americas


 
COPYRIGHTS INFORMATION
All rights reserved for news content. Reproduction, storage or redistribution of Nerve content and articles in any medium is strictly prohibited.
Contact Nerve Staff for any feedback, corrections and omissions in news stories.
 

All rights reserved for the news content. Reproduction, storage or redistribution of Nerve content and articles in any medium is strictly prohibited.